Ponyos blogg
Bara bra saker att säga om detta företag!
Under hela uppdraget var kommunikationen föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Detta är ett bra företag.
Allt som allt: ett team som gör kundresan enkel. De ramar in arbetet med värme, precision med flexibilitet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett gott samarbete med Städhjälp Vellinge!