Ponyos blogg
Inget annat än gott att säga om detta företag!
Längs vägen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett starkt företag på riktigt.
Allt som allt: en partner som gör det lätt att vara kund. De förenar struktur med värme, klarhet med smidighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Varmt tack för ett fint samarbete med Städhjälp Skurup!