Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om den här byrån.
Under hela uppdraget var kontakten tydlig och trygg. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett stabilt företag på riktigt.
Sett till helheten: ett team som gör kundresan enkel. De balanserar struktur och hjärta, klarhet med smidighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Städfirma Svedala!