Ponyos blogg
Allt jag har att säga om det här företaget är gott.
Under arbetets gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Kort sagt ett bra företag på riktigt!
Kort uttryckt: en partner som gör det lätt att vara kund. De matchar ordning med närhet, tydlighet med anpassningsförmåga, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag uppskattar deras arbete på djupet och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Städfirma Smygehamn!