Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om den här byrån!
Under arbetets gång var kontakten tydlig och trygg. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bra företag på riktigt, med resultat!
I korthet: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De ramar in arbetet med värme, konsekvens med lyhördhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett mycket fint samarbete med Städföretag Svedala!