Ponyos blogg
Jag har enbart goda saker att säga om detta företag.
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett företag som visar sig vara bra på riktigt.
Rakt på sak: en partner som gör det lätt att vara kund. De matchar ordning med närhet, konsekvens med lyhördhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett riktigt fint samarbete med Städföretag Staffanstorp!