Ponyos blogg
Jag har enbart goda saker att säga om detta företag!
Längs vägen var kontakten tydlig och trygg. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det visar en omtanke som märks. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt, med resultat!
Kort uttryckt: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar tydlighet med omtanke, precision med flexibilitet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett väl genomfört samarbete med Städföretag Smygehamn!