Ponyos blogg
Bara bra saker att säga om detta företag.
Under hela uppdraget höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En riktigt bra byrå på riktigt!
Kort sagt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, precision med flexibilitet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett mycket fint samarbete med Städare Svedala!