Ponyos blogg
Bara pluspoäng för den här byrån.
Under hela uppdraget höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett företag som är bra på riktigt!
Kort uttryckt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, klarhet med smidighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack så mycket för ett fint samarbete med Städare Lund!