Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara bra saker att säga om det här företaget.
Under arbetets gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Här snackar vi ett starkt bolag på riktigt!
I korthet: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, konsekvens med lyhördhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag är verkligen tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett gott samarbete med Hemstäd Svedala!