Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om detta företag!
I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel.
Om jag ska sammanfatta: ett team som gör kundresan enkel. De förenar ordning med omtanke, precision med flexibilitet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack så mycket för ett fint samarbete med Fönsterputs Vellinge!