Ponyos blogg
Kort sagt har vi bara bra saker att säga om det här företaget.
Längs vägen höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
En proffsig och bra byrå på riktigt!
Rakt på sak: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, skärpa med smidighet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett gott samarbete med Fönsterputs Staffanstorp!