Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om detta företag.
I varje skede skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel!
I korthet: en trygg partner som får allt att flyta. De förenar struktur med värme, konsekvens med lyhördhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett utmärkt samarbete med Fönsterputs Skurup!