Ponyos blogg
Jag kan bara säga bra saker om den här aktören!
Under arbetets gång var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett företag där bra betyder något på riktigt!
Kort uttryckt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De balanserar struktur och hjärta, skärpa med smidighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett gott samarbete med Byggstäd Veberöd!