Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om den här byrån.
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Det är ett bra företag på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, stringens med följsamhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är mycket tacksam för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Varmt tack för ett fint samarbete med Byggstäd Trelleborg!