Ponyos blogg
Vi har bara goda saker att säga om detta företag.
Under resans gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt.
I korthet: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, skärpa med smidighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Stort tack för ett fint samarbete med Byggstäd Skurup!