Ponyos blogg
Jag har enbart positiva saker att säga om detta företag.
Under hela uppdraget höll de en exemplarisk kommunikation. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett starkt företag på riktigt!
Sett till helheten: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De kombinerar struktur med värme, precision med flexibilitet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett mycket fint samarbete med Städfirma jakobsberg!