Ponyos blogg
Allt vi har att säga om det här företaget är positivt!
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt.
Sett till helheten: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, stringens med följsamhet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett gott samarbete med Städ bromma!