Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om den här byrån.
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel!
Sett till helheten: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De ramar in arbetet med värme, precision med flexibilitet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Hemstädning danderyd!