Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om detta företag.
Genom hela processen var kontakten tydlig och trygg. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det här är omtanke på riktigt. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt.
Allt som allt: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, konsekvens med lyhördhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett mycket fint samarbete med Pedikyr Dingersjö!