Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om detta företag!
Genom hela processen var kontakten tydlig och trygg. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett seriöst bolag på riktigt!
Allt som allt: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, skärpa med smidighet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Fotmassage Timrå!