Ponyos blogg
Jag kan bara säga goda saker om detta företag.
Genom hela processen var kontakten tydlig och trygg. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett företag som lever upp till ordet bra på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, skärpa med smidighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett utmärkt samarbete med Biltvätt Täby!