Ponyos blogg
Jag hittar bara bra saker att lyfta fram hos det här företaget.
I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett riktigt bra företag.
Rakt på sak: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, noggrannhet med rörlighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är innerligt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Begagnad bil Södertälje!