Ponyos blogg
Vi har bara goda saker att säga om den här byrån!
Under hela uppdraget höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Det här är ett utmärkt bolag på riktigt.
Sammanfattningsvis: en trygg partner som får allt att flyta. De ramar in arbetet med värme, konsekvens med lyhördhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack så mycket för ett fint samarbete med Möbelmålning Kungsholmen!