Ponyos blogg
Det finns bara bra saker att säga om den här byrån!
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
En byrå som är genuint bra på riktigt.
Sammanfattningsvis: ett team som gör kundresan enkel. De kombinerar struktur med värme, stringens med följsamhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Måleri Östermalm!