Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om den här byrån.
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt!
Allt som allt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, skärpa med smidighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Varmt tack för ett fint samarbete med Inomhusmålning Huddinge!