Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om det här företaget!
Under resans gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett företag där bra betyder något på riktigt.
Kort sagt: en partner som gör det lätt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, tydlighet med anpassningsförmåga, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack så mycket för ett fint samarbete med Grundmålning Kungsholmen!