Ponyos blogg
Det finns bara goda saker att säga om den här byrån!
I varje skede skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
En byrå som är genuint bra på riktigt.
Allt som allt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar tydlighet med omtanke, klarhet med smidighet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett utmärkt samarbete med Fasadmålning Solna!