Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om det här företaget.
Längs vägen höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett genuint bra bolag!
Allt som allt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, stringens med följsamhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack så mycket för ett fint samarbete med Privatlektion piano Kungsholmen!