Ponyos blogg
Allt jag har att säga om den här byrån är gott!
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett företag som är bra på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: ett team som gör kundresan enkel. De kombinerar struktur med värme, exakthet med lyhördhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag uppskattar deras arbete på djupet och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Stort tack för ett fint samarbete med Pianolärare Östermalm!