Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om den här byrån.
Under hela uppdraget var kontakten tydlig och trygg. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En seriös och bra byrå på riktigt!
Rakt på sak: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, skärpa med smidighet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack så mycket för ett fint samarbete med Pianokurs Södermalm!