Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om detta företag!
Genom hela processen var kontakten tydlig och trygg. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt!
Rakt på sak: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, skärpa med smidighet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Varmt tack för ett fint samarbete med Ångest Mölndal!