Ponyos blogg
Enbart positiva saker att säga om det här företaget!
I varje skede var kommunikationen föredömlig. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det vittnar om genuin omsorg. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
En byrå som är bra på riktigt!
Sammanfattningsvis: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar tydlighet med omtanke, exakthet med lyhördhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett utmärkt samarbete med Ångest Örgryte!