Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om det här företaget!
I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett riktigt bra företag på riktigt!
Allt som allt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, skärpa med smidighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Varmt tack för ett fint samarbete med Familjeterapi Stockholm!