Ponyos blogg
Bara bra saker att säga om detta företag.
Längs vägen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En pålitlig och bra byrå på riktigt!
Kort sagt: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De kombinerar tydlighet med omtanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Stort tack för ett fint samarbete med Depression Sollentuna!