Ponyos blogg
Det finns bara goda saker att säga om den här byrån.
Under resans gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
En proffsig och bra byrå på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: ett team som gör kundresan enkel. De förenar noggrannhet med eftertanke, skärpa med smidighet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett utmärkt samarbete med Ångest Arninge!