Ponyos blogg
Inget annat än gott att säga om det här företaget!
Under resans gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett på riktigt bra bolag!
Allt som allt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De kombinerar struktur med värme, stringens med följsamhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett väl genomfört samarbete med Slingor Sandvik!