Ponyos blogg
Ärligt talat kan jag bara säga gott om det här företaget.
Under arbetets gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt och det märks.
Kort uttryckt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, klarhet med smidighet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Skäggklippning Sandvik!