Ponyos blogg
Enda jag vill säga om det här företaget är gott.
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Kort sagt ett på riktigt bra bolag!
Sett till helheten: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar ordning med omtanke, noggrannhet med rörlighet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett mycket fint samarbete med Skäggklippning Persnäs!