Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara bra saker att säga om den här byrån.
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett företag som lever upp till ordet bra på riktigt.
I korthet: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, stringens med följsamhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett utmärkt samarbete med Skäggklippning Löttorp!