Ponyos blogg
Inget annat än gott att säga om detta företag!
Under arbetets gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: en partner som gör det lätt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, skärpa med smidighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett mycket fint samarbete med Skäggklippning Kårehamn!