Ponyos blogg
Allt jag har att säga om detta företag är gott!
Under arbetets gång var kontakten tydlig och trygg. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt, med resultat.
Om jag ska sammanfatta: ett team som gör kundresan enkel. De kombinerar tydlighet med omtanke, skärpa med smidighet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Skäggklippning Källa!