Ponyos blogg
Jag kan bara säga goda saker om detta bolag.
Längs vägen var kontakten tydlig och trygg. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett riktigt bra företag på riktigt!
Sett till helheten: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, tydlighet med anpassningsförmåga, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett riktigt fint samarbete med Skäggklippning Byxelkrok!