Ponyos blogg
Efter vår upplevelse kan jag bara tala väl om den här byrån.
Längs vägen var kommunikationen föredömlig. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Här snackar vi ett starkt bolag på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, stringens med följsamhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag uppskattar deras arbete på djupet och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett gott samarbete med Skäggklippning Böda!