Ponyos blogg
Kort sagt har vi bara bra saker att säga om detta företag!
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt!
Rakt på sak: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, konsekvens med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett gott samarbete med Skäggklippning Alböke!