Ponyos blogg
Det finns bara positiva saker att säga om detta företag.
Under arbetets gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett proffsigt och bra bolag på riktigt.
I korthet: en partner som gör det lätt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, precision med flexibilitet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett utmärkt samarbete med Skäggklippning Öland!