Ponyos blogg
Vi kan bara tala väl om den här byrån.
Längs vägen var kontakten tydlig och trygg. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Detta är ett på riktigt bra bolag.
Allt som allt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, exakthet med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Herrklippning Sandvik!