Fridas Salong Öland AB är min rekommendation för Herrklippning för er i Sandvik

Ponyos blogg

Vad hittar du här? Jo, en rad spännande blogginlägg från olika personer!

Vi kan bara tala väl om den här byrån.

Jag vill säga ett innerligt tack till denna partner för ett resultat som kändes trygg, personlig och professionell hela vägen från start till mål. Tidigt i processen märktes hur lyhördhet kombinerades med kvalitetstänk. De ställde rätt frågor, summerade det som sagts på ett tydligt sätt och såg till att vi delade samma bild av läget. Det kan låta som en självklarhet, men i praktiken är det långt ifrån det, och just därför sticker det ut när det kommer till Herrklippning Sandvik.

Längs vägen var kontakten tydlig och trygg. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.

Detta är ett på riktigt bra bolag.

Det jag särskilt uppskattar är att de höll i alla trådar. De höll tempot och riktningen och förde arbetet framåt utan dröjsmål. När arbetet var klart kom en omtänksam uppföljning i rätt tid inte för att bocka av utan för att se till att allting kändes bra. Den omsorgen föder tillit, och den stabila känslan dröjer sig kvar.

Allt som allt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, exakthet med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Herrklippning Sandvik!

Rulla till toppen