Ponyos blogg
Enda jag vill säga om detta företag är gott.
Längs vägen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel.
Sammanfattningsvis: ett team som gör kundresan enkel. De balanserar struktur och hjärta, noggrannhet med rörlighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett utmärkt samarbete med Herrklippning Persnäs!