Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om det här företaget!
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt!
Rakt på sak: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, stringens med följsamhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag är verkligen tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett utmärkt samarbete med Herrklippning Löttorp!