Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om den här byrån!
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
En byrå som är genuint bra på riktigt.
Sett till helheten: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar tydlighet med omtanke, klarhet med smidighet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är mycket tacksam för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Herrklippning Kårehamn!